Privátna zóna
Meno:
Heslo:
Partneri




10 Najčítanejších článkov
Posledné pridané firmy
Počasie v Martine
Meniny oslavuje
Dnes oslavuje meniny

Dnes >> Oldrich
Zajtra >> Barbora

Prajeme všetko najlepšie.
pošlite im pohladnicu
Myšlienka dňa
Represívne zákony obvykle posilňujú to, čo majú zakazovať. aspekt, na ktorom si všetky právnické procesie vybudovali svoje živobytie.

 -- benegesseritsky kodex, duna 6


Aktuality / Eaukcie
Elektronická aukcia mesta Martin
Predaj budovy čerpacej stanice na p.č. KN 6680/2, vrátane príslušenstva a pozemkov p.č. KN 6680/1 a 6680/2 k.ú. Martin, ul. Horská, Martin
Začiatok aukcie
05.12.2024 09:00:00
Koniec aukcie
05.12.2024 09:30:00
Testovacia vyzva - Predmet obstaravania
Začiatok aukcie
01.01.2012 09:00:00
Koniec aukcie
03.11.2025 09:55:00
Redakcia portálu

 Telefón:
 0915 839 934

  e-mail: office@zetagroup.net

  DOSTUPNOSŤ PORTÁLU
  web: www.mojmartin.sk
Výrocia
zdroj: Wikipedia
Registrácia
Dnes je 03. Dec 2024 15:10:14
Denné Menu Verejné fórum Ubytovanie Podujatia, Kultúra Šport Inzercia



Fórum

Vyhľadávanie:






2011-03-28 14:07:41

Ja mam zas problem s nadvaznostou spojov MHD na vlakove spojenia. Uz dlhsiu dobu mam problem dostat sa z Ladovne na vlakovu stanicu Vrutky v nedelu tak, aby som v pohode stihla rychlik do Bratislavy. Bud idu spoje prilis skoro, alebo pridu 5 minut po odchode vlaku. Akurat vcera sa mi nepodarilo stihnut skorsi spoj, a tak som zmeskala aj rychlik. Samozrejme, ze ako na potvoru nesla ani ziadna strela. A pritom keby siel autobus len o 5 minut skor, vsetko by bolo tak, ako ma byt. Nechapem, preco cestovny poriadok nekoresponduje aspon v niektore dni (nedela!) s odchodmi rychlikov… A tiez nie som magor, co sa na vsetko stazuje, ale toto ma vie vzdy rozculit...

2011-03-18 22:54:14

číslo v evidencii:
111

Pripomienka:
Chcel by som sa opýtať, prečo linka SAD Podháj II. má za deň 24 spojov, ale 40 vysvetliviek k tomu, nechápem !

Popis plnenia:
Milí pisateľ, príprava cestovného poriadku je v kompetencii SAD Žilina. Váš podnet im bude zaslaný a po objektívnom zhodnotení sa rozhodne o jeho zapracovaní. Z pohľadu cestujúceho je najjednoduchšie sa orientovať v intervalovom cestovnom poriadku ako je to vo veľkých mestách, kde je interval spojov na jednotlivých linkách stanovený pre pracovné dni a sobotu, nedeľu a sviatok. Takéto riešenie dopravy je oveľa drahšie z pohľadu nákladov a oplatí sa v dopravnom systéme, ktorý prepravuje veľké množstvo cestujúcich. Ďakujeme za podnet.


Toto je odpoveď na otázku občana Martina nič nehovoriaca, všetko je v kompetencii SAD Žilina, hlavne, že dáva mesto dotáciu na mestskú dopravu, ale v kompetencii nemajú nič.To platío veľkej časti odpovedí na transparentnom Martine. Už to, že odpovedajúci urobí hrúbku v prvom slove odpovede o niečom hovorí.

2011-03-10 16:33:57

Vďaka všetkým za vyplnenie dotazníka. Dotazník už vyplnilo dostatok ľudí (400) tak ho ukončím.
janka254 - robím to na žilinskej univerzite a dotazník vznikal trochu narýchlo tak sa tam vyskytovali určité nedostatky.

2011-02-05 14:59:09

vyplnil som, s mhd nemam problem (nie som magor, ktoremu vsetko vadi).. ano, clovek, ktoremu vsetko vadi je magor

2011-02-05 14:58:49

vyplnil som, s mhd nemam problem (nie som magor, co vsetkemu vadi).. ano, clovek, ktoremu vsetko vadi je magor

2011-02-04 19:58:53

A napr. mi tam este chyba otázka o informovanosti spojov či sú občania dostatočne informovaní, či by niečo nechceli zmeniť navrhnúť apod.

2011-02-04 19:54:16

Kvitujem že robíš na túto oblasť prieskum, ale nemáš niekde dobre položené otázky.Napr. keď sa niekto nevie či nechce vyjadriť,takú možnosť vôbec nemáš, alebo na to nemá názor, či otvorené typy otázok, alebo kombinované otázky je to také neucelené.Kde to robíš na akej škole?

2011-02-03 13:03:10

Pomôžte mi vyplniť dotazník spokojnosti s MHD v Martine a s martinskými strelami. Dotazník potrebujem do diplomovej práce. Dotazník je dostupný na:
https://spreadsheets.google.com/viewform?formkey=dE1zeDE3UndDVGJnb1RJcDVOX1BkZVE6MQ

2009-06-12 09:02:38

vsetci sa len stazuju na autobusy,soferov a ja neviem este na co.chodte si vyskusat cestovanie v inom meste.verte mi ze sa budete tesit na cestovanie mhd v martine.mam pekne nove busy a celkom fajn soferov.(samozrejme na vynimky) cestovanie napr.v cadci je utrpenie.stare rozbite busy.budme radi co mame.MHD je len taky vdacny objekt na chronicke stazovanie keby bola akokolvek dokonala vzdy sa najde niekto kto ma vyhrady.ale musime si uvedomit ze je to mestska HROMADNA doprava a nie taxisluzba.

2009-06-10 21:15:11

Inak si davajte pozor, ze ci vam ten stroj u sofera nabije kartu! lebo uz sa mi stalo ze mi ju nenabilo!

2009-02-19 21:18:42

Využívam, tak ako mnohí iní, služby martinskej MHD dennodenne.
Rád by som sa preto podelil o svoje posledné "cestovateľské zážitky".
Autobusy Cross Way s motormi Iveco vyzerajú na pohľad naozaj príťažlivo, majú však niektoré zásadné nedostatky :
autobus je rozdelený do výškových zón a nemá všetky sedadlá v jednej úrovni.
Do prednej polovice nastupujete priamo z chodníka, a sedadlá v prednej časti sú na miernom stupienku. To môže ľuďoch kráčajúcim o palici a tým starším spôsobovať problém.
V zadnej časti autobusu je to ešte horšie, vystúpate do nej len po schodoch. Ak si sadnete, ste na tom relatívne dobre : ak zostanete stáť riskujete pád na hubu. Podlaha autobusu je vyslovene klzká. Teraz v zime, keď si na obuvi prinesiete kusy snehu, je občasné, náhle pribrzdenie životunebezpečné.
Vystupovanie z vyvýšenej zadnej časti je tiež zážitkom - schodíky sú, rovnako ako zadné - tretie - dvere, úzke a strmé.
V Martine jazdia i autobusy ktoré sú snáď len o rok staršie - vyrobené v Karose. Sú nízkopodlažné, je v nich viac miesta pre stojacich cestujúcich. Prečo teda jazdia v Martine práve autobusy Cross Way, nepochopím.
Zrejme ich nakúpil somár, ktorý sa už poriadne dávno v autobuse neviezol.
Ak neveríte - vysúšajte! Prajem vám príjemné cestovanie!
Gogo

2007-11-25 23:41:12

Myslím, že vyjadrovať sa k zmenám v cestovných poriadkoch je úplne zbytočné, pretože aj tak nenastanú. Príde maximálne tak drobnučká zmena niektorých odchodov, ako každý rok a to je asi tak všetko... Veď už kedy boli tie zmeny sľúbené a máme tu pomaly koniec roku a nič sa nezmenilo. Akurát nám zostarli autobusy a za chvíľu bude musieť SADka urobiť naozaj rázne zmeny, keď nebudú mať potrebný počet fukčných strojov.

2007-11-13 14:33:12

Dokončil som cestovné poriadky. Sú vo verzii na stiahnutie, aj na prezeranie na webe. Tu je odkaz: http://cp.mhdmartin.net

2007-08-18 22:01:18

Ak sa chcete dozvedieť niečo o optimalizácii MHD pozrite si toto: www.mhdmartin.net/opt/ Zatiaľ tam mám len Záturčie a Stráne ale neskôr pridám ďalšie časti mesta. Najprv si prečitajte vyvetlivky na stránke!

2007-08-16 13:45:49

som zvedavy ake budu tie zmeny.

2007-07-26 18:36:28

Tak predsa sa dočkáme (možno) lepšej MHD. V podstate to bolo jasné, že zmeny nenastanú v danom termíne, pretože ten termín sa blíži a ešte to nikde nebolo seiózne zverejnené. Žiadna tlač, v podstate tiež nie na internete a ani v busoch a na zastávkach...

2007-07-26 17:19:56

Zisťovali sme nejaké detaily, takže zmeny zatiaľ od 1. 8. 2007 nenastanú. Viac info v článku Linky MHD naďalej bez pripravovanej optimalizácie.

2007-07-26 13:42:52

Áno, nové cestovné poriadky sú urobené dosť nanič. Sú robené ako keby proti nám, cestujúcim... Lenže ako som už spomenul, najhoršie je to, že naše príspevky a podnety si kompetentní neprečítajú nikdy! Nuž ale, august sa nám blíži a tak som zvedavý, či sa vôbec nejaké zmeny naozaj uskutočnia. Možno potom, keď sa zistí, že niektoré odchody autobusov nevyhovujú, sa bude s tým niečo robiť. To už ale bude neskoro...

2007-07-24 20:57:09

Neviem podľa koho, či vlastne pre koho robili grafikon spojov MHD, ale ak chcete prísť zo Strání ráno do práce o 5,45h , tak Vám musí postačovať jediný BUS o 5,05h , ktorý chodí od 1.mája až do októbra. V tomto čase je zrušený normány BUS, ktorý premával 5.26 v pracovné dni a chodí len v zime. Pýtam sa teda, prečo ho zrušili, keď sme sa ním pohodlne a načas mohli dostať do práce. Ešte, že nám tento spoj nechali aspoň cez víkendy. Cez leto totiž kôli MHD prichádzam do práce ešte skôr, ako kolegyne s prímestských spojov z dedín vzdialených okolo 20km. Komu sú tieto spoje tŕňom v oku, že nám ich na leto rušia?????

2007-07-12 18:53:56

Maa, veď práve ja som napísal opak, teda že v Záturčí býva veľké množstvo ľudí ale jednoducho SADka to neberie ako centrum mesta a preto tam toľko autobusov nejde. Presne tak isto ako na Stráne, na Kolónku alebo na Lipovec a podobne. Nie je mi však stále jasné, prečo tieto sťažnosti. Veď mestská doprava nie je taxík, ktorý zavezie každého kam a kedy chce. Na autobus si treba počkať. Spojov je málo, áno ale podľa mňa do Záturčia ich nechodí až tak málo. Je ich tam ide oveľa viac ako prímestských pojov k nám na dedinu a nič sa nedá robiť, ľudia sa s tým musia zmieriť. Cez víkend ide do Martina 5 spojov. Oki, chodia aj vlaky ale tie idú väčšinou v podobných časoch ako autobus a navyše stanica je celkovo od začiatku dediny dosť ďaleko. Takže asi tak... Zo Záturčia nestihneš jeden autobus počkáš na druhý alebo prejdeš cez most, obetuješ 5 minút a si v Priekope odkiaľ ti chodí to nespočetné množstvo spojov. Keď ale porovnávame linky ako desiatku a niektoré záturčianske linky je to niečo úplne iné. Treba si uvedomiť, že do Vrútok chodia autobusy takmer všetky - 10, 11, 20, 21, 23, 24, 27 a neviem ešte aké... Desiatok ide zbytočne veľa, to mi je jasné. Pretože desiatky vo veľa prípadoch dokážu nahradiť linky 27, 23, 24...
Neboj, viezol som sa niekoľkokrát poslednou jedenástkou do Vrútok na stanicu a viem čo to je. Hlavne v piatok večer. Tá atmosféra telo na tele, vidíš cestujúceho vedľa teba, o ktorom nevieš či je mu zle a bude zvracať alebo len zaspáva od únavy. Myslím, že pre takéto prípady by sa sem hodil aspoň jeden-dva kĺbové autobusy. Veď nemusí to byť kľbový citelis alebo iný najmodernejší výstrelok doby. Stačila by aj klasická karosa s tými svetelnými transparentmi. Alebo aj bez nich, veď to je úplne jedno hlavne aby bola. Myslím, že ľudia by sa potešili hocičomu len aby sa nemuseli v spoji tlačiť. A to si myslím celkovo, do Záturčia podľa mňa netreba zvýšiť frekvenciu spojov ale nahodiť väčšie autobusy. Bývalý primátor sľuboval, že túto situáciu nahradia citelisy. To však nie je až tak pravda, pretože tieto autobusy sú síce dlhšie oproti klasickým mestským busom ale túto dĺžku nadobúdajú motorom, ktorý je v zaadnej časti pod oknom. A zrejme v motore sa sedieť nedá, neviem neskúšal som ešte...
Sú to veľmi pohodlné aj výzorovo celkom pekné autobusy ale jednoducho to sú zákony fyziky. Keď kedysi chodievali Ikarusy do Záturčia a boli totálne narvaté, v dnešnej dobe ž v Martine nejazdia no ľudí neubudlo. Cestujúcich je rovnako ako za éry Ikarusov lenže sa nemajú kam vopchať. Podľa mňa by to naozaj vyriešila z časti aj tá električka, ktorá sa plánuje spraviť na pôvodnej železničnej trati Martin - Vrútky. Ale akosi sa o tom úplne prestalo rozprávať, takže je otázne, či je to naozaj ešte stále v pláne.
Takisto by ma zaujímalo, kedy sa začnú do mesta nakupovať ďalšie nové autobusy. Mesto za bývalého primátora prispievalo na tieto autobusy jedna radosť, veď aj vďaka mestu je tých digitálnych autobusov už takmer polovica. No teraz, kde nič tu nič. Nepribúdajú autobusy ani do mesta a bohužiaľ ani k nám, na dedinu.
Lenže najhoršie je, že kompetentné osoby si túto návštevnú knihu zrejme nikdy neprečítajú a teda nedostaneme jasnú a presnú odpoveď, na ktorú viacerí z nás čakajú.

2007-07-11 18:48:01

ale kde načo by tu mali byt električky to čo tu chcete mat taku prepravu ako v ziline? to je niečo hrozne tam..možme byt radi že máme to čo máme..len ešte keby tie busy boli normálne..normálne by chodili ako maju..tak nič nepoviem. A čo že v zaturči nebýva vela ludi...BORSHETT neviem kde bývaš ty ale skusi ist raz poslednym piatkovym busom domov do zaturčia niečo hrozne....do vrutok či cez den alebo večer chodia furt každýých 5 minut ak už nehovorim vela...same 10-tky a je ich ako nasratych s prepáčenim..a tu do zaturčia nič..

2007-07-08 21:59:46

Je pravda, že niektoré spoje úplne zmizli. No tie by mal nahrádzať prestup. Ak by to však mal nahrádzať prestup, bolo by treba podľa môjho názoru porozmýšľať aj o nových cestovných lístkoch - napríklad nejaké pol hodinové alebo dajme tomu do 10 zastávok, prípadne jeno-dvoj prestupové.
Čo sa týka linky 34 zrejme tu došlo k nedorozumeniu, pretože 34-ka bude premávať aj naďalej, akurát niektoré budú vyrážať z Ľadovne a teda budú nahrádzať linku 31, ktorá zmizla. Takže je to trošku inak. 34 bude premávať aj nadalej akurát v niektorých prípadoch bude nahrádzať 31-ku.
Načo sme dávali lístočky do vreciek? Aby to vyzeralo tak, že Sadka niečo robí pre zlepšenie dopravy. Naozaj to bolo však len pre to, aby to tak vyzeralo. Podľa môjho názoru to nepomohlo k ničomu.
Nuž ale, raz darmo... Podháj, Stráne a aj Záturčie sú len mestské časti. Nie je to centrum mesta a takisto ako Bystrička, Kľačany, Kolónia Hviezda, asi si nezaslúži toľko autobusov :-D. Ale nie, je pravda, že v Záturčí a už aj na Stráňach či na Podháji býva veľké množstvo ľudí, ktorí sa nemajú ako prepraviť do roboty, do školy. Ranné spoje bývali preplnené a inak tomu nebude ani teraz. Treba sa spoliehať asi len na to, že raz bude konečne vybudovaný sľúbený systém "električky" v podobe úprav na železničnej trase Vrútky - Martin a nasadením nových motorových jednotiek 813/913.

2007-07-04 10:15:14

podla novej koncepcie bude situacia pre obyvatelov PODHAJA a ZATURCIA katastrofalna..je to velke sidlisko a z roka na rok tu pribuda ludia ubuda spojov..aj teraz je nemozne dostat sa po 22 hodine do zatucia po novom to bude tak isto..navyse zasa!!!ubudli spoje v case dopravnej spicky..medzi 6:00 a 8:00..naco sme tajtrlikovali v preplnenej 34 s listkami v rukach od ludi ktori mali zistovat pocet prepravenych ludi ked nam tento spoj 34!!uplne zrusili!!!!!!!!!!!!!!!!!!! a prvy spoj zacne premavat az o 9 tej!!!!!

2007-07-04 10:02:02

no ked som pozerala navrh novej dopravy, vobec som nenasla autobus ktiory by nahradzal terajsiu 34 zabezpecujucu dopravu zo zaturcia do kosut a na sever v case ked idu do 8.00ked chia ludia do prace a deti do skol..chodila o 6:30 .7:04.7:40 uplne plna 34 a teraz nic!!!Tiez by ma zaujimalo kedy uz kompetentni zabezpecia do zaturcia autobusy, ktorymi by sa mohli dostat domov z prace ludia pracujuci v centre..jedna 11 to nespasi , navyse ked ide skoro ..to by museli byt vsetky firmy situovane pri zastavkeeee

2007-06-27 17:55:20

Musím podotknúť, že toto bolo naozaj múdre. Keď môžu štrajkovať zdravotníci, môžu štrajkovať učitelia a dokonca aj samotní šoféri, prečo by nemohli pár dní štrajkovať občania proti SAD! Nebolo by to až také nemožné, pretože dopravu by nám zabezpečila z časti aj Martinská strela, spojenie medzi Martinom - Priekopou a Vrútkami tiež vlak. Vtedy by asi kompetentní naozaj uvideli, že niečo nie je v poriadku a situáciu treba riešiť!
Treba však počkať. O mesiac by nás mala konečne čakať reštrukturalizácia martinskej hromadnej dopravy. Ako som však pozeral nové cestovné poriadky, až tak veľa, sa toho nezmenilo. Viaceré naozaj zbytočné linky zaniknú, niektoré trošku zmenia svoju trasu a z iných sa spojením dvoch alebo viacerých liniek stanú nové (ako napr. linky 8, 9).
Veď, nakoniec, čo tu budem písať. Všetko je dopodrobna rozpísané na stránke http://members.marticonet.sk/mkapustova/mhd/mhd.htm. Ako si ale môžme prečítať, nečaká nás opäť nič až tak príjemné...

2007-06-24 18:43:04

Na to aby sa niečo zmenilo by museli tí, čo to riadia aspon raz ísť do práce autobusom a nie sa vyvážať v autách...až vtedy by pochopili.
Autobusy sú rozvrhnuté tak, že pol hodinu nejde nič a nakoniec ich príde aj trojo na tú istú trasu... večerné autobusy zrušili, lebo nimi "ževraj" nik nechodil a ked tak, tak bezdomovci, opitá mládež a blabla...potom robili neporiadok. POlicajti však v nich chodiť nemôžu, lebo majú na starosti iné, dôležitejšie veci ako nesprávne parkovanie.
Revízori? Tak to aj pochybujem, že MHD v Mt niekoho takého aj zamestnáva...
Vidím jedinú šancu v tom, že si všetci kúpime/požičiame bicykle a týžden si autobusy ani nevšimneme, asi až potom si uvedomia, že MY sme tí, ktorí ich živia...

2007-06-19 11:12:20

V Martine by bolo určite autobusov dosť, ale premávajú tu úplne zbytočné linky. To neplatí len pre MHD ale aj pre prímestskú dopravu. Autobusov je vo vozovni viac než dosť, lenže keď si zoberieme, že ráno idú dve desiatky za sebou, prípadne tri linky 23, z toho jedna ide z Kolónie Hviezdy a druhá začína ako linka 23 na stanici vo Vrútkach, autobusy sa minú veľmi rýchlo. Tá doprava naozaj nie je dobre vymyslená. Ale prečo je to tak? Pretože to vymýšľajú ľudia, ktorí ani nebývajú v Martine, nepoznajú to tu. Celý život sedia v kancelárii niekde v Žiline, v Martine pritom v živote neboli ale organizujú nám tu dopravu. Rovnako je to aj s prímestskými spojmi. Keď by som sa chcel dostať do Sučian alebo do Turian, nie je to problém. Veď len do Sučian mi idú autobusy, ktoré končia v Sučanoch, v Turanoch, v Štiavničke, v šútove a podobne. Načo teda majú chodiť autobusy iba do Sučian, keď tieto autobusy dopĺňajú iné spoje, ktoré vedú ďalej? Rovnako je to podľa mňa aj s Turanmi. No keď bývam ďalej, konkrétne v Šútove, tam sa dostať v žiadnom prípade tak dobre nedá. Ide tam zopár autobusov a to nevravím o víkendoch. Keby sa zrušili niektoré zbytočné spoje v mestskej aj prímestskej doprave, získal by sa dosť veľký počet autobusov, z ktorých niektoré by mohli zostať ako záložné vozidlá, ďalšie by sa mohli predať do iných spoločností a myslím, že by boli peniaze minimálne na 2-3 nové autobusy a zostalo by ešte aj na založenie nočných spojov cez víkendy.

2007-06-09 18:28:28

Niečo viac o optimalizácii MHD Martin: http://members.marticonet.sk/mkapustova/mhd/mhd.htm

2007-05-24 11:12:06

NIKDY nepochopim, ako je vobec mozne, ze vedenie mesta nie je schopne zabezpecit aspon jeden nocny spoj v piatok, mozno okolo jednej smerom do Vrutok....
Tie posledne autobusy su take napchate ze vodic niekedy zastavuje na kazdej druhej-tretej zastavke... V takom plnom autobuse sa vytvara idealny priestor pre kradeze. No a ti co ho nestihnu, alebo sa don nedostanu, co je dost caste, sa potom motaju v noci pesi popri ceste, co tiez nie je ktovieako bezpecne...
Ak je to otazka nedostatku autobusov, kludne mohli vyclenit pre nocny spoj jednu staru harmoniku. V Bratislave ako aj v inych mestach este veselo premavaju, nechapem preco sa Martin tak ponahlal s ich vyradovanim...
Ak je to otazka financii tak nech sa za ten spoj plati pre mna aj 20 sk, radsej si dam o jedno pivo menej ako sa trepat pesi alebo platit taxik a z tohoto cestovneho by sa kludne mohol zaplatit aj jeden mestsky policajt ktory by v nom sedel a tak by sa vyriesila aj bezpecnost cesty, o ktoru sa pravdepodobne mesto najviacej obava.
mozno by to chcelo zorganizovat peticiu, (myslim ze podpisov by sa naslo dost) zacinam mat totiz pocit ze mesto da radsej zarobit taxikarom, ako by malo vyjst v ustrety vacsine obcanov....
Dalsia moznost je, ze by sa toho chytila nejaka sukromna spolocnost...

2007-04-24 02:42:12

no veru mohli by dat aj neskorsie spoje,..vsetko je tu tak trošku na hlavicku

2007-03-10 16:12:32

Veľmi by ma zaujímalo, či sa aj za terajšieho primátora zlepší niečo na martinskej MHD. Ako som čítal v novinách, v lete by sa mala uskutočniť "prestavba" martinskej MHD ale mňa by skôr zaujímalo, či do vozového parku pribudnú ďalšie nové autobusy. Či už to budú opäť Citelisy alebo niečo iné je to jedno, no hlavne aby to chodilo a bolo to moderné. Pretože tie staré "Karosky", ktoré majú niekedy problém pohnúť sa zo zastávky či zatvoriť dvere sú fakt niečo strašné. Úplnou výhrou je teraz ten (asi) náhradný autobus s dvoma dverami ako na dedine. Nevravím že mi to vadí, práve naopak. Menej dverí - viac tepla. A je tam oveľa viacej miesta na sedenie. Len je to naozaj zaujímavý pocit, keď ráno idem autobusom hádam vyradeným z dedinskej dopravy a poobede novýjm nízkopodlažným autobusom.
Takisto nechápem, prečo by sa pri zmene MHD nemohlo zaviesť pravidlo nastupovania cez všetky dvere. Podľa mňa by sa tým oveľa viac zrýchlilo nastupovanie, teda aj celkový čas dopravy by sa skrátil a tiež by boli ďalšie pracovné miesta - revízori. Niečo také som v Martine nevidel už dobrých 10 rokov.
Ako som tiež počul - kĺbové autobusy nie sú výhrou ale podľa môjho názoru by Sadka mohla zadovážiť aj do Martina nejaký kĺbový (príp. aj nízkopodlažný) bus. Stačilo by keby chodili dajme tomu dva alebo tri na linkách ako 11 alebo 10 pretože Citelis má síce väčšiu kapacitu, ale na tieto linky by ich trebalo tak dva za sebou (hlavne na ranné a večerné spoje).

2007-03-07 17:05:13

No chcela by som sa opýtať, že či ešte vôbec niekedy bude chodiť aj neskorši bus z Ľadovne do Záturčia ako ten 22:12 čo chodi cez týžden. Myslim si že to bude vyhovovať viacerým, lebo piatky su všetky záturčianske "decka" v meste a nie lenže by sa chceli dlhšie zabavať ako len do tej 22-hej ale aj preto že v tej 11-tke sa všetci talčíme ako sardinky... Ked može chodiť neskoršie bus aj do vrutok cez sever, prečo by nemohol chodiť nejaký neskorši tiež okolo 23:00 aj do Záturčia?...

[ 1 ]

Stránku spravuje a vytvorila ju spoločnosť Zetagroup Software s.r.o. | online užívateľov 540